ingen bra dag

Jag trodde att det skulle bli bra, allt med armbandet och julklappar, men när jag har köpt armbandet så tappar jag det och ´när jag ska köpa julklappar går jag runt runt och inte vet vart jag ska gå utan är helt lost! Vet inte riktigt vad jag ska göra med armbandet, tappade det ytterligare en gång då jag la det i fickan igen som jag gjorde förra gången! Varför ska jag vara så dum? Jaja. Jag kommer hem vid halv fem, då drar jag hem och direkt ner till friskis och svettis där jag går på spinning! Var kul och jag tror inte jag har svettats så mycket i hela mitt liv haha. Var tillochmed blöt om armar och ben, så jag ska nog köra spinning minst en gång i veckan framöver :)

Nu ska jag äta middag och sedan se på Hollywood fruar. Apropå Hollywood fruar så såg jag Maria Montazami utanför NK igår :D Blev jätteglad och chockad. Hon var lång och hade jättelångt hår haha. Log jättestort när jag såg henne och då såg jag hennes man också och log mot han så log han tillbaka. Tycker det är ganska coolt för Maria är ju cool ;) Ville se henne igen. Mamma också. Hon gick runt och pratade om det jättemycket haha.

Jaja, ha en mysig kväll nu, ska upp tidigt imorgon :S Har ju innebandy tunering i Brommahallarna imorgon! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0