oinspererad

Hejhopp! Idag är det lördag. Igår satt jag och mös framför en film med massor av snacks. Kände mig otroligt tjock och tänkte på vad jag skulle göra ikväll. Hade minst tre alternativ och nu sitter jag här utan någonting kvar. Haha. Eller jo jag ska äta middag med Rosanna och Ella :) Vi ska äta hos mig så jag ska ner till centrum snart och handla lite :) Ska också köpa glitter till lucia. Ska vara tärna. Vet ej om jag ser fram emot det då jag har ont i halsen, fortfarande, och att vi ska vara i skolan klockan 7! Jag kommer behöver gå upp typ halv 6 för att ta bussen som går kvart över 6. Jag verkligen längtar! Men det kommer bli fint ska ni se ;)

Är riktigt fotosugen, att ta massor av fina foton på vackra motiv. Men det är helgrått ute så jag får ingen riktigt insperation.. Lite tråkigt. Aja, ska sätta på mig skorna och jacka för att dra ner till centrum och köpa mig lite mat, kanske en julklapp om jag hittar :D Så himlans kul att slå in julklappar!

Ha en fin vinterlördag nu, PEACE OUT. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0