stressad i juletider

Hejhopp!
Haft ett riktigt stressat dygn känns det som. Igår stressade jag mest runt. Satte klockan på 9 och drog med Linnea och Fanny till sol vid 10. Efter åkte vi till centrum för att fika. Fick dra ganska snabbt för att jag skulle åka pulka med Julia, Josefin och Julias vänner men jag hann inte för de gick så då sprang jag hem för att hinna duscha och tvätta håret plus packa och fixa mig lite grann på 25 minuter. Sedan for jag iväg till söder där jag, Anna och Amanda var hos Johannes, Pelle och Joachim på middag och sov över :) Idag vaknade hade jag satt klockan på 10, åkte till åkersberga så att jag var framme i centrum till halv 1. Då åkte jag vidare till Täby centrum, helt ofräsch och allt. Skulle julhandla med Rosanna, Fanny och Ella. Köpte inget för att jag är för kräsen! Om en timme tar jag tåget till Jennifer och innan dess ska jag ha hunnit packa och byta lakan. Jag drar till Borlänge för att fira jul. LÄNGTAR!! PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0