ändrade planer

Jag har ändrat lite på min plan. Istället för att sitta hemma själv på alla hjärtans dag så kommer de tjejerna ur våran liga, som är singlar, hit. Eftersom ingen av oss har tjej-/pojkvän så är vi tillsammans och ska se på film, mysa och snacka lite ;) Och det kommer att bli jättemysigt. Har några filmer på G och sen så har jag gjort en kladdkaka som jag tänker pudra florsocker över senare :) Men jag vet däremot inte om den blev så kladdigt.. :( Om de andra ville ha med sig choklad- eller geléhjätran så får de ta med sig de själva :)

Nu börjar mamma med maten, klockan halv 7, och mina gäster kommer 7, så de kommer få vänta på mitt rum ett tag -.- Bara för att mamma var sen hem! :@

Aja, för att vi ska få plats så måster jag städa klart mitt rum nu!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0