åre, här kommer vi!

Nu ska ni få höra något kul. Jag, mamma, pappa, Miccis och Cattis ska åka till Åre ikväll! Vi ska dra vi 2-tiden inatt. Och jag älskar att åka bli när det är natt. Är så himla mysigt! Ska ladda in några filmer på min Ipod :) Hahah nästan så att jag längtar tills vi åker!

Idag var det skola som vanligt. På fördjupningen så började jag äntligen med min paljettkjol och det känns som att det kommer att bli en fin kjol :D
Efter skolan åkte jag hem, satte på tv:n tittade lite på den. Sen packade jag och nu har jag bara haft tråkigt och chattat med lite folk. Jag har helt enkelt tråkigt :( Och ät sugen så något sött :'( Vet inte vad jag ska ta mig till?!?!

Jaja, hoppas att alla hare bra och på söndag kommer jag hem.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0