@ jennifer´s place

Ligger hemma hos Jennifer och ska sova. Jag tror nog att Jennifer redan sover ^^ Ska upp typ halv 7 imorgon bara fär att hon ska ha utvecklingssamtal vid 8 imorgon och de sa hon ingenting om innan jag ringde och frågade om jag fick sova hos henne!

Dagen har varit ganska chill. Nu när jag blickar tillbaks så känns det som att jag verkligen inte fick mycket gjort alls. Så imorgon ska det pluggas i skolan. Vill verkligen inte hamna efter eller lämna in någonting försent. Och idag så hade jag på mig en ny skjorta som jag köpte på Lindex igår, men jag spillde typ nån sås på den så mitt under dagen så fick jag ta av mig den... Tror att det var tomatsås och det är väl ganska svårt att få bort? Hoppas iallafall att det går bort. Annars vet jag inte vad jag sköa göra :(

Men nu är det nog dags för mig att sova!
Godnatt.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0