massa plugg!

Hejjjj!
Nu är jag tillbaka. Kom faktiskt tillbaka i söndags, men jag orkade aldrig gå in på datorn och sånt igår kväll.
I Åre så hade jag kul. Det var väldigt blåsigt och ganska kallt dom dagarna vi var där, så vi åkte skidor tills lunch och sen hittade vi på något annat. En kväll, efter vi kommit hem från after-skin och efter en väldigt god middag, så såg vi hur det kom massor av ambulanser och polisbilar. Efter ett tag kom också en helikopter. Dagen efter så läste vi om en kille som tagit en skyddsmadrass, ni vet en orange sak som sitter på stolpar och sånt som står i backen så att man inte ska typ dö om man åker in i den. Han hade tagit en sån och åkte ner för backen och in i ett träd. I måndags så fick jag ett sms av Cattis, som var med, där det stod att killen endast var 25 år och hade dött. Så himla hemskt säger jag bara! Han ville bara ha kul på fyllan så dör han! Och bara 25 år. Han hade ett helt liv framför sig i princip. Så himla bortkastat säger jag bara!

Igår fick jag sjukt mycket plugg! Nu ska jag söga allt:
- Souppsats, som jag är klar med men som jag var väldgt försenad med
- No uppsats som jag ligger sjukt mycket efter i
- redovisning med Ella och Rosanna imorgon om bögar
- Sjunga med kören på lunchkonserten
- veckans nyhet med Rosanna på fredag
- glosor i engelska på torsdag
- och ett väldigt svårt hemprov som ska vara inne på fredag. Och jag måste få MVG på det, för jag vill inte sänka mig i geografi.

Så sjukt mycket så att jag dör!! Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ska också träna. Och ikväll tror jag nog inte att jag kommer träna, men då kommer jag säkerligen inte att plugga. Så jag har lite panik här i min soffa :(:(:(:(

PUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0