new month



Hejsan! Idag är det den 1/2. Februari liksom. Känns som att tiden har stått still i hela januari! Inte för att dem hära dagen skulle sett annorlunda ut än om det fortfarande var januari men ändå ;)

Dagen har varit ganska dyster. Jag trodde att den skulle bli bra men sen hände lite saker och sånt så det blev inte så glatt längre. Efter skolan så åkte jag med Linnea och Linnéa till centrum för de skulle köpa lite saker och jag behövde köpa en mascara så jag hängde på!

Just nu så ligger jag på en madrass i mitt rum. Hade ju några som sov över i helgen och jag har inte orkat ta ut den. Jag sov på den i natt och det var jättemysigt. Kollade på tv igår kväll och jag låg också och kollade lite på tv imorse också innan jag gick upp haha. Kollar alltid på Vakna med the voice för att det är bäst! :)

Snart ska jag krypa upp ur den varma madrassen för att ta en promenad med mamsen. Känns inte så lockande men jag måste röra på mig lite. Känns som att det ända jag gör är att sitta vid datorn eller att kolla på tv. Snart får jag väl också en hjärntumör! Har faktiskit lite ont i huvudet just nu...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0