no time for writing


Hon är en liten prinsessa!

Den här dagen har varit ganska chill. Nationella provet kändes bra och jag kände mig ju förberedd så det gick bra. Fast jag blev lite stressad i slutet för att tiden rann ut, men jag svarade på sista frågan fast inte så utförligt... Efter skolan följde jag med Rosanna hem. Vi pluggade liiiite grann, men sen satte vi på tv:n och började titta på Livet som en schlager, är inte säker på att den hette så men ni känner nog igen den ;)
Vid halv 8 så blev det träning med både Rosanna och Fanny. Det var skönt, men jag har ju inte tränat på en vecka så det kändes lite som en utmaning i början. Så den här veckan ska jag se til at träna!

Men nu ska jag bli klar med uppgiften som ska vara inne twomorro!
Puss och god natt!

Och juste de kommade dagarna kommer jag troligtvis inte skriva så mycket. Har mycket i skolan just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0