överraskande fest!

Hejsan! Har haft ganska fullt upp de senate dagarna. Det har varit ganska skönt.

Igår så hade vi en liten tjejmiddag, som sedan blev en fest. Det var så att vi tänkte överraska Magda med en liten middag, eftersom hon nyss fyllt 16 år! :D Och hon blev verkligen överraskad! Hon blev jättechockad och började gråta och hon var jättesöt! Ett STORT grattis till bästaste Magda! <3  
Efter en jättemysigt middag, lite lek och lite discodansande så kom lite fler folk. Det kom nytt folk, för mig iallafall, från Vallentuna som var trevliga! :) Vid ett så skulle Ellas storebror hämta Moa och Ella och då hängde jag och Rosanna med för vi sov i mitt förråd. Det var verkligen iskallt, men vi klarade oss genom natten.
 
Nu kommer lite bilder och sen har jag en rad sysslor att ta itu med!
Puss!


En överraskad Magda!

<3

DISCO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0