trudelutt

Tjenare.
Det här värdet påminner mig om en liten sång som jag sjöng på när jag var liten som jag nu tänkte sjunga!

Januari börjar året
Februari kommer näst
Mars, april har knopp i håret
Maj och juni blommar det (rätta mig om jag har fel^^)
Juli augusti och september, härlig sommar är det då
Men oktober och nover och december äro grå.

Så gick den och jag tror nog att mer än hälften som läser detta känner igen sig :)

Igår så var det fest hos Rosanna. Det var riktigt kul i början, men sen blev det lite segt :) Men jkag hade en kul kväll som jag inte ångrar någonting av! Moa och Linnea kom också och sov hos mig och det var riktigt mysigt! Mamma var också så snäll så hon hade satt på värmen i förådet så att det inte var så kallt för oss.

Har precis gjort klart nosaken, har bara en punkt kvar, men jag vet inte vad den ska handla om så jag får vänta med att göra klart den tills på måndag, om en vecka! Nu har jag bara soprovet kvar som jag tänkt börja med ikväll, efter jag varit och köpt min melon :) Hahah :D Jag gillar melon.

Bilder kommer sääääkert ikväll, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linnéa P

FRÅGESTUND I MIN BLOGG! Så fråga på! :D

2010-03-03 @ 17:30:55
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0