valentine's day


kärlek

Hej allesammans.
Idag är det alla hjärtans dag och jag har ingenting uppbokat. Jag ska göra lite nytta nu på dagen, eller jag ska försöka. Sen hade jag tänkt träna på gymmet för jag har bestämt att alltid träna på söndagarna. Och sen ska jag se en film, I love you man tror jag att det blir och så hade jag tänkt göra en kladdig kladdkaka. Innan i veckan så tänkte jag att jag skulle köpa lindor, men jag kom på att det kostar sisådär 30 kr och när jag väl har köpt dom så vill jag ändå inte ha dom, så jag gör det billigt och enkelt istället ;) Vad är era planer inför alla hjärtans dag? Något speciellt med någon speciell kanske? ;)

Nu ska jag klä på mig och för att sälja kakor. HAHA!
Ha en superdag nu, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0