bara med de bästa

Så har mina dagar sett ut de senaste två dagarna :) Och det har varit riktigt mysigt :D

Ogår så mötte jag Rosanna och Linnea i centrum där vi köpte godis och hyrde två filmer; Year one och The Children. När vi kom hem till mig så kollade vi först på Year one som var roligare än vad jag trott. I slutet så kom Moa så hon fattade inte så mycket. Sen satte vi på The Children som var en skräckfilm. Jag tyckte att den var ganska bra men allt var inte helt bergsäkret. När det kanske var 15-20 minuter kvar av filmen så skulle Rosanna hem och Jeffery skulle komma och möta henne. Samtidigt som han kom så kom också My, Magdalena och Jennifer! :D Och jag blev jättechockad och jätteglad! :D
När filmen var klar så satt vi typ från 00 till 02 och snackade ute i mitt kök. Asmysigt! Under tiden så gick först Magdis hem och vid 1 My. De andra sov kvar. Vi gick och la oss kanske vid 3 och låg och snackade till kanske halv 6.






Idag så vaknade vi typ vid halv ett. Vi åt frukost vid ett. Eller Linnea skulle till sjukhuset och gymma. Hon har opererat sin rygg. Har lite hjärnsläpp just nu och kommer inte ihåg vad det heter men jag tror och hoppas att ni försåt vad jag menar :)
Under frukosten så bestämde vi att vi skulle till Jennifer sen och träffa hennes kompis Natascha (stavning?!). Så vi klädde på oss och sånt och innan så skulkle Bia, Jennifers mamma handla på Willy:s. Så dit åkte vi innan vi åkte hem till Jennifer. Känner att det blev lite mycket Jennifer i de senaste meningarna men hon har mycket del i det hela. Vi var ju faktiskt hos henne :D




När vi kom till Österskär så hemtade vi upp Nataschaoch sen hem till Jennifer där Rosanna och Magda redan var. Vi hjälpte till at packa upp och lite sånt och sen gick vi upp och kollade på X-men 1. Den var väl bra men jag vill se 3:an haha. Sen satt vi på Jennifers rum lite och snackade och sånt. Efter en stund så var det mat. Det blev en god typ tacos fast bröden och köttfärsen hade varit inne i ugnen med ost på.
när vi typ hade ätit klart så kom My och Linnea. De fick också mat så de tog lite. Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi städade upp lite. Sen tog Bia fram ett kul charaderspel som vi började spela. Det var det vi gjorde typ hela kvällen. Fast sen ville vi hitta på något annat så vi satte oss i köket och Jennifer fick spå oss med kortlek. Fast sen spådde vi lite random bara :)
Vid 22 så gick jag och Rosanna och klädde på oss för Rosanna skulle ta tåget som gick 20 över och mamma ville inte att jag skulle komma hem försent så jag passade på så att vi båda fick sällskap :) Och juste när vi var klara med att leka charader så kom Fanny :D







hahaha tog ut några av dom roligaste bilderna.
Puss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0