filmkväll :D

Hej alla kära läsare :)
Ikväll så ska jag ha lite filmkväll. Hittills är det jag, Rosanna och Linnea Å :) Senare kommer Moa och kanske Jennifer. Vi ska hyra en film/filmer och köpa masssas godis och det kommer att bli så mysigt :D Och det kommer att tas kort! :) Innan jag ska ner till centrum ska jag städa upp i min soffa. Vi måste ju få plats. Och så ska jag äta middag. Och jag tror att den kommer att ta en stund men hoppas på att den blir klar i tid :)

Hoppas ni får en härlig onsdagskväll! Nu ska jag städa.
Puss :)


Kommentarer
Postat av: evelina

sv. gå in på nelly.com

sen längst ner på sidan står alla märken i en stor klump, leta reda på "Avanna" där finns alla :)

2010-01-06 @ 22:29:25
URL: http://justeve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0