home again

Japp. Så äre.
Kom hem typ klockan 21.00 och vi åkte därifrån vid halv ett på dagen! Fatta lång tid det tar. Men jag satt och lyssnade på musik hela vägen på min nya iPod :) Fick ju Sofias musik och jag hoppas att det stannar. Mikaela sa att det kanske inte gör det eftersom att man måste blanda in iTunes och massa.

Just nu så fryser jag om mina fossingar och så mår jag lite illa. Inte så kul. Dessutom så är jag lite nere. Men det är man ju ibland :P

Juste på vägen hem i bilen så såg jag en fallande stjärna! Först gången jag såg en och det var ascoolt :D Då önskade jag mig en hemlig sak som jag verkligen hoppas ska uppfyllas! Fast det är nog mer mitt eget ansvar och uppfylla den där önskningen :)

Och sen när man kommer hem så här, går in på facebook och kollar lite så känns det som att jag har missat allt! My har färgat håret brunt liksom! Det såg jag inte förns igår och jag blev jättechockad! Man känner sig verkligen efter när man har varit borta ungefär 11 dagar.. För när man åker så är det som att man tror att alla ska stanna sitt liv medans man är borta. Haha, jaja.

Nu ska jag spela lite Sims 3 :) Får se om jag orkar lägga in bilder och berätta lite om allt imorgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0