no rubrik on my mind.



Heeeej allesammans!
Dagen har varit heelt okej! Fick skjuts till skolan av min underbara mami :) Sen hittade jag äntligen en bild på bilden (hahaha?), men jag vet inte riktigt om det kommer at bli bra men jag hoppas verkligen! Sen så på engelskan så fick vi veta våra resultat på läsförståelseprovet vi hade för någon vecka sen och jag fick MVG! Så det gjorde nästan min dag. Plus att det var god skolmat. Sen var det också en ganska chill solektion. Plus att dagens nolektion var helt super! Vi ska göra en uppsats om energi på No:n och det är punkter man ska skriva och sånt så vi har bestämt att vi ska skriva lite på uppsatsen varje trosdag och det var jättemysigt och en jättebra idé av Mia! :D Så egentligen har det varit en superdag! Fick också skjuts av Jennifers mamma! Hon är så himla snäll :)

När jag kom hem så satte jag mig vid tv:n. Sen pluggade jag så nu är jag klar med spanska texten som ska vara inne imorgon och det känns skönt! Nu kollar jag på American Pie, The wedding efter som att Glle inte går :'( Fast jag tycker att det är den bästa av American Pie filmerna tror jag :) Vilken är er favorti? :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0