nu ska jag få det gjort!

BILDER FRÅN JULEN OCH NYÅRET '09/'10

Julen


Kalle Anka :D


Ankor på juldagens promenad :)

Nyår






Öl i ett champngeglas (y)

Bästa fyverkeribilden jag tagit i hela mitt liv!

De tre första dagarna i Funäsdalen var väldigt fina. Men sol och vindstilla. Det negativa var att det var 15-25 minus... Den fjärde och femte dagen var molnigt och blåsigt med 5-15 grader kallt. Sen var dom sista dagarna ganska fina har jag för mig. Men 15-25 grader kallt. Och mamma sa att ska ska bli 40 minus där imorgon :O
Det var trevligt sällskap. Fin skidåkning fast man tröttnade i slutet. God mat. Fast jag skulle nog hellre velat vara hemma tror jag. Är inte sådär jätte happy om skidåkning :)

Sen ska vi till Åre jag, mamma, pappa, miccis och Cattis typ vecka 7 eller något. Sen är det over! Vi brukar åka mycket mer skidor än vad vi gör i år och det tycker jag är skönt :)

Det var vad jag hade att bjuda på.

Hoppas alla får en mysig kväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: evelina

sv. haha dom är sjukt snygga allihopa! men det lutar mot nummer tre :)

2010-01-06 @ 15:46:15
URL: http://justeve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0