usch



Sitter och gör en bookreport till engelskan och det går seeegt. Men jag är snart klar. Sen ska jag ju också skriva in den på datorn och göra en bokanalys på samma bok. Två flugor i en smäll liksom :) Fast det är ganska jobbigt. Har faktiskt ganska mycket nu i början av skolan. Engelska text om boken Holes. Som jag inte har läst ut. Sen en idrottssak om att vi ska leda en idrottlektion. Sen NATIONELLA PROV! Det känns så svårt när man tänker på det. Känns som att jag aldrig kommer att klara mig. Men jag tror och hoppas att det egentligen inte är så svårt... Likadanat var det ungefär i 5:an. Och det gick ju bra då så det ska gå bra nu också :)

Idag ska jag bara slappa. Sitta och plugga lite. Sen hade jag tänkt att dra ner till gymet och sen vidare till Rosanna :) En slappsöndag är vad det är ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0