utmattad!



Just nu är jag helt död! Och inte vet jag varför.
Det var väldigt mysigt att äta ute med tjejorna. Det var jag, Linnéa P, Moa, Fanny och Ella. Pizzan var god. Inte den godaste kebabpizzan men den var helt okej. Skulle ha tagit en annan tycker jag nu. Men oavsätt vilken jag skulle tagit så skulle jag bli så dunder mätt som jag blev. Trodde seriöst att jag skulle spy efter jag druckit upp läsken och vattnet. Inte bra säger jag bara!

När vi väl var på skolan så tittade vi runt lite, hälsade på lärarna och sånt. När rektorn var klar med sitt tal så kom föräldrar och barn ut så fick vi våra grupper.
Jag och Fanny fick ungefär 12 stycken i början men efter första ljusgården, när vi var på hemkunskapen så kom typ två till grupper och följde efter oss! Så vi tog hand om typ 30 pers! Och det var inte det lättaste må jag säga.

Så det är kanske därför jag är helt exhausted just nu! Maten och folket blev lite för mycket..
Nu tänker jag göra klart mitt engelska arbete och sen lägga mig.
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0