i could really use a wish right now

Hejjjj! Är på Mjölkö just nu. Jag sitter och pratar här på baksidan och lyssnar på när mina små kusoner bråkar om vem som får mest godis -.- Barn är ganska själviska.. Men jag gillar dom ändå för de är så söta annars :)

Imorgon åker jag till Sofia också. Jag ska åka vid 12 så ikväll åker jag hem och sover. Är kanske lite tråkigt för det är så mysigt att sova på Mjölkö, men det är väl skönt att sova hemma lite antar jag :) Men det ska bli kul att åka till Sofia. Är så mysigt där på sommrarna då vi cyklar runt över allt, solar och bara har det hur chill som helst!
Ikväll blir ialla fall väldigt god mat, kött och någonting till :))))) MUMS.

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0