mulet?

Vad har ni haft för er på sistone? Själv så har jag cyklat fram och tillbaka i Åkersberga. Det har faktiskt varit väldigt skönt fast jag har fått så otroligt ont i rumpan x) Först till Sanna och Munken, därifrån en sväng förbi Solbrännan då mitt mobilbatteri tog slut så jag cyklade hem. Sen så åkte jag till Jennifer där alla var och tittade på film :) Det blev Kill Bill Vol. 1. Den var bra, men en aning overklig. Har sett den förr.

Imorgon så ska jag ut med båten tillsammans med mina föräldrar. Mickan ska ju jobba. Men jag har hört att det ska vara mulet imorgon och hur ska jag då kunna sola järnet...? Hoppas att det spricker upp under natten!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0