not good..

Tjabba! Idag har jag inte mått så vidare bra.. Haft ont i helsen, ont i huvudet, varit trött och frusit som... som jag vet inte vad! Ändå har jag gjort massa trevliga saker med mina trevliga vänner :) Vid 2 så ringde Moa mig och underade om jag ville komma över och äta lunch hos henne och det är ju klart att jag vill, så jag atar moppen till henne och där steker vi köttbullar med makisar :D Efter en stund så kom Adam och Fanny och det var då jag började känna mig lite hängig, men jag ville inte gå hem så jag satt där och hade det trevligt även om jag borde ha åkt hem. Vid 6 åkte jag hem, gick och la mig direkt. Sov inte mycket, bara korta stunder då mamma och pappa kunde vara lite tysta. Vid 8 så kom Ella förbi och då var typ havlt nyvaken, klädde på mmig snabbt och så begav vi oss till Golden West där Adam, Fanny, Linnea Å och Moa satt och väntade :) De åt, jag kände inte för att äta, men påvägen hem så köpte jag et lite påse med godis och jag ligger och smaskar på. När jag kom hem så tog jag en treo, så snart känner jag mog nog bättre :)

Hoppas att ni har haft en fantastisk dag! Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0