kvällscykeltur

Efter att ha proppat i mig mat hela dagen så ska jag ut på en cykeltur till Garnsviken med Cattis och min syster :) Kommer nog att bli skönt för jag känner mig ganska fullproppad x) Plus att jag åt pizza till middag nyss, så jag måste vänta lite innan jag åker för man vill ju inte få håll ;o

Idag har mina vänner kommit över lite då vi bestämt hur vi ska göra med allt på vårholma och det vi kommit fram till är en bra plan tycker jag! :D Kommer säkert bli jättekul, bara vädret blir bra. Min syster ska åka till Gotland imorgonbitti med hennes tjejkompisar. Låter jätteroligt och jag längtar tills jag kan göra sånt med mina vänner! Fast jag gillar inte att längta för då känns det som att man bara vill göra det och verkligen inte kan vänta utan bara tänker på det hela tiden, så att all tid däremellan inte är så roligt liksom... Även om det är typ två år dit så menar jag allmänt också.

Nu har de andra åkt så det borde jag nog också göra ;)
Ha en underbar kväll, hejsvejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0