sista veckan

GudGudGud nu är veckan här som vi alla längtat till, men längtar vi lika mycket nu när den väl är här? NEJ! Det är klart att vi vill ha sommarlov och vara fria en stund, men vi lämnar klassen, lärarna, grundskolan, ALLT! Då är det lätt att bli lite skrämd och sorgsen i sitt hjärta :(
Iprincip är hela veckan plarnerad med massor av härliga saker med tjejerna, sista tiden med dom, i skolan dvs. Det kommer bli så kul och jag ska verkligen njuta :)

Har haft ganska mycket för mig den senaste veckan. Kommer inte ihåg så mycket, eller orkar helt enkelt inte tänka just nu. Men idag kom jag och Rosanna hemifrån Stockholms skärgård! Vi var ute med mamma och pappa i våran båt som jag har saknat :) Vi var ute och gick, tog massa kort, spelade Hej Knekt tills vi dog av skratt och tog en skönt kvällsdopp. Sen Hittade vi en lite kompis. Den sötaste grodan jag träffat på :D






Nu packa väskan tills imorgon, ska till ut på klassresa till Barnens ö!
Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0