galet är ordet


bilder kommer troligen senare ;)

Igår var det sjukt kul och helt galet på annexet! Hoffmaestro var väldigt bra, men ibland var det lite svårt att koncentrera sig på musiken för man blev distraherad av alla andra som var väldigt jobbiga. Jag säger inte att jag inte var jobbig, för det tror jag säklert att andra tycker men det fanns många respektlöa människor som bara trängde sig, knuffades och en tjej bet mig tillochmed. Men det ska vara så på en konsert, eller hur? 

Efter så sjkutsade Moas mamma hem oss alla, så snäll som hon är och när jag kom hem så samlades familjen vid matbordet för att höra på min historia om gårdagen. Sen gick jag direkt in i duschen, för jag var sååååå himla ofräsch! Var väldigt trött efteråt så jag gick och öa mig direkt.

I morse så åkte mamma, pappa och miccis till mjölkö, jag ville inte hänga med. Jag vet inte riktigt varför, jag ville bara vara hemma. Ska snart ut på en liten promenia och sen träna. Eller ska jag bara träna? Fast jag vill också få lite ny och fräsch luft i mina lungor... Aja vi får se.

Nu får ni ha en trevlig söndagdag/kväll så ska jag också ha det :)
Puss på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0