never say never



Godmorgon fans! Eller något sånt...

Igår så hade jag, Moa och Jennifer sjukt mysigt. När vi kom till Jennifer så gick vi ut direkt för vi skulle på piknick. Efter en stunds letande så hittade vi den perfekta platsen; på ett lågt tak som stod på en lekplats. Där la vi ut filtar, satt och drack julmust och kakor till skön muisk och den kyliga luften.

Efter unegär en timme, en och en halvtimme så gick vi och mötta Ella och Fredrik på Tuna gård. De hade varit på teater. Vi drog oss hem till Jennifer där vi satt och snackade . Riktigt mysigt!!vid kvart i 12 så gick de hem till Fredde och vi gick och la oss. Sova ganska bra. Dock så har jag ont i min nacke just nu...

Nu ska jag börja tänka på vad jag ska ha på mig inför ikv'll, ska ju på Hoffmaestro med tjejerna ju!!! Vill inte ha någonting jobbigt som skärp eller för fin klädd... Jag hittar säkert något x)

</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0