rubrik

Hejsan! Kunde inte komma på någon bra rubrik... Igår hade jag ganska tråkigt. På kväll alltså. Under dagen var jag och Rosanna i Täby. Jag sökte sommarjobb lite överallt och hon köpte en snygg vårjacka. Efter så köpte vi glass och gick hem till henne där vi tittade på Sex and the City the movie. Har sett den ett 1000antal gånger redan, men det var ändå ett tag sen..
På kvällen så sat jag hemma och åt god mat, tittade på melodifestivalen och var lite social med familjen. Tycker ni att det var rätt melodi som vann då? Själv så vet jag inte.. Eller jag tycker nog att Eric Saade skulle vunnit eftersom att han hade ett speciellt nummer, det där med regnet. Då skulle vi kanske få lite mer uppmärksamhet.. Fast Anna har ju en ganska speciell röst, så det räcker väl kanske.. Jaja

Just nu är jag, mamma och pappa hos ett par kompisar. Vi tog en liten promenad hit i det fina vädret :)
Hejsvejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0