this could be the first day of my life



Hejhopp människor!
Idag har det varit en ganska slapp dag. Eller den var väl sådär. Matten kändes längre än någonsin och jag hann inte skriva ut mitt soprov :( Men vi slapp idrotten! Så idag slutade vi lite tidigare.

När jag gick hem så duggregnade det lite och det kändes bra. Nu vill jag bara ha sommar, värme och pnegar. Då är jag nööjd :D Och party får jag inte glömma. ÅH :(

Ikväll blir det troligen lite filmys hemma hos mig med de tre paren och My, och jag förstås. Kommer ni ihåg programet "De tre vännerna och Jerry"? Haha det tittade jag nästan alltid på :)

Nu ska jag sätta på lite musik och städa!
Puss, och ha en skän freeeedag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0