yeah yeah wow wow

Hej allesammans!
Idag har varit en bra dag. Först vare soprov som det gick sådär på, tror att jag kommer få VG, men jag vill ha MVG. Sen simmade vi och efter det, vid 12 så slutade vi.
Efteråt så åkte jag, Moa, Jennifer och Linnea Å till täby. Eftersom vi inte ätit lunch än så åt vi på tacobaren/thaibaren, eller vad de nu heter x) Det var väldigt gott och väldigt trevligt.
Jennifer skulle på dansen så vi lät henne göra hennes ärenden först och efter hon åkt så shoppade vi loss. Eller inte. Vi plockade på oss saker som vi tyckte var fina och provade på HM. Av alla mina 8 saker så hittade jag två dfina saker som jag verkligen gillade. Och det var en BH och ni vet den där bilden jag la upp på några söta klänningar från HM härom dagen, den helrosa "fin"/tubklänningen satt väldigt bra på mig. Men jag köpte bara BH:n.

Och det var jag väldigt glad över för next up var Ginatricot där jag hittade två söta klänningar.

En trukos klänning med en ryggurrigning med en rosett som ni kanske ser i min fina röda ring.

En söta klänningen med ett slags jeanstyg och en dragkedja vid brösten.

Allt detta, plua BH:n kostade 477 koronor tror jag. Välvärt pengarna tycker jag också!

När vi åkt hem och kom till Åkersberga station så var jag så trött att jag tog bussen hem, ungefär första gången i världshistorien! Det var väldigt mysigt. Så när jag kom hem så gick jag och vilade en stund tills mamman kom hem och undrade vad jag köpt x)

Ikväll ska jag till Jennifer och tita lite på film, troligen om hon inte ändrar sig :)
Så ni får ha en myyyysig fredagkväll!
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0