2 veckor kvar, med denna vecka

Gud så fort tiden går! Önskar att vi hade lite mer tid, känns som att jag failar i alla ämnen och kommer sänka mig i alla och så kommer jag bli så ledsen när jag inte kommer in på Marina! Jag är så besviken på mig själv att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Alla andra bara gör så får de det betyget de vill ha känns det som, men jag vet att det inte är så. Usch vad jag hatar att känna såhär :( Kommer bli skönt när skolan slutat och så förhoppningsvis så börjar jag på Marina så har jag ingenting att oroa mig över. Nu tror ni säkert att Marina är den enda skolan jag vill gå på, men så är det inte utan jag visste helt enkelt inte att man skulle göra omval då och då och inte förns efter man skulle gjort sitt omval så fick jag veta det, för jag har bara sökt på massor av konstiga linjer på andra skolor som jag inte vet om jag vill gå.
När vi gjorde vårt preliminära val nu titdigare under året så kändes det inte så seriöst så jag bara valde...

Idag blev jag iaf klar med min klänning :) Tog dock inte hem den för jag hade ingen väska.. Sen så använde jag mina nya sandaler och mina nya shorts :D


Kanske inte den mest smickrande bilden i världen, men såhär såg jag ut idag :)

Just nu sitter jag och lyssnar på mitt gamla favorit band, Westlife och jag kommer verkligen ihåg hur jag älskade låtarna och jag har tre skivor med dom och även om jag inte hörde låtarna för typ tusen år sen så kan jag texten :D ÅH! :') Sorligt att det går så fort. Westlife var populärt i typ 6-års till 3. Minst. Inna det var det Backstreetboys hahahaha :D Bara killband ;)

Nu ska jag se på 90210, sen blire kvällspromenad!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0