a lot to do, to little time

Hejsan! Var ett tag sen jag skrev.. Har sovit hos Rsanna, pluggat och inte haft tid för datorn de här dagarna som varit. Imorse när jag vaknade så kände jag att jag verkade inte orkade gå till skolan, men såklart ska vi ha natinella prov just den här dagen... När pappa vaknade så sa han att jag borde stanna hemma för jag har blivit lite sjuk, men jag kunde ju inte :'( Det är så tycpiskt. När jag får och borde vara hemma så har vi nationellt prov.. Men jag gjorde provet och gick sedan hem. Det gick väl sådär, får bli vad det blir orkar liksom inte hålla på och bli besviken.

Nu ska jag titta runt lite på datorn och sen se en film eller plugga hade jag tänkt :) Men först ska jag smörja in min näsa för den svider så sjuuuukt mycket!
PEACE <3


bild från valborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0