dödströöött!

Hejsan.
Igår kväll var en riktigt mysig kväll. Först var det jag, Moa, Jennifer, Magdis, My ohc Linnea å hemma hos Linnea där vi grillade och mös i solnedgången. Efter ett tag kom Linnéa p, Kenny, Olle, Ille, Pontus, Andreas L och Linus. Vi satt ute och pratade, efter ett tag började vi leka sanning eller konka. Myggen typ attackerade oss så jag har lite myggbett här och var nu. 

Vid typ 1-2 så hade alla andra gått förutom Linus, Pontus, Olle, My och jag (och Linnea såklart). Vi dansade och hade en rolig stund. Vid halv 4 gick de och då somnade vi alla typ direkt. 10.40 vaknade vi av solens strålar och då, när jag tittade mig i spegeln så märkte jag att jag fått et myggbett på ögonlocket! Hahah ser helt sjukt ut. 
Vi vaknade gick ut i solen, åt frukost och sen gick vi ner till sjön för att möta Pontus och Linus. Vi skulle ha badat, men det var ganska kallt så den enda som faktiskt badade var Pontus och han är lite galen ^^
Sedan har vi typ varit ute i solen hela dagen och jag tror att det är därför jag är så himla trött. När jag kom hem så la jag mig i solen en stund och konstigt nog somnade jag. Har aldrig somnat i solen förut x) Så ikväll ska jag vara hemma och plugga lite och bara ta det lugnt.

Ha en skön kväll, pussen! 

Bilder kommer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0