grönt är skönt


charmig bild, jag vet^^

t har varit idag! Bara det att det blåst för kall luft så man frös ändå... Ialla fall så när jag gick hem så märkte jag att gräset har blivit grönare! Och det kändes så somrigt när man kom in på gatan och allas trädgårdar var helt gröna :) Det är inte långt kvar alltså!

I skolan idag så hade vi so och jag fick tillbaka massor av saker som jag lämnat in jag och fick MVG på alla 2! Man blir verkligen så himla glad och lite förvånad när man får det och det är så skönt också. Det är som om man kan slappna av och inte behöver känna någon press på sig. Fast de där två uppgifterna var inte så viktiga, men jag kanske får MVG i svenska nu :)

När jag kom hem så var jag lite hungrig så jag öppnade kylen och tog några tomater, tittade runt lite och märkte att mamma hade varit och handlat! :D Jag ville inte ta någonting då för då skulle jag inte vara hunrig till maten, så nu kommer jag att äta en goda frukost imorgon! Känns inte som att jag har gjort det på länge, men nu så äntligen! Längtar :D

Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra. Antingen ska jag vara hemma, eller spela fotboll med folk på solbrännan och det känns väldigt frestande.. Men vi får se hihi.
Nu ska jag göra klart No:n och sedan plugga So! LATERO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0