11 november

Hej allesammans! Har haft en ganska lång dag känns det som. Eller gårdagen var mycket längre. Kanske berodde på arr jag slutade så tidigt och kunde därav vara hemma längre än vanligt. Idag slutade vi också tidigare men med typ en halvtimme så det lev inte så stor skillnad i längden :) På busstationen så träffar jag Alex i min gamla klass och vi tar samma buss. Vi hade det riktigt trevligt och det vär härligt att träffa han, det var ju ett tag sedan sist :) Väl hemma så satte jag mig vid datorn höhö. Sitter och tittar på Vampire daries och det är väldigt spännande. Borde egentligen plugga matte antar jag.. Blev klar med engelskan igår så jag är rätt så nöjd :) Vill dock att någon ska läsa igenom den innan så att de tycker likadant ;) Ikväll blir det kickboxning med Rosanna. Gillar egentligen inte det men jag måste träna så ikväll ska jag ta i ända från fötterna :D

Ha en trevlig kväll nu! TJIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0