friday

Fredagen spenderade jag med Julia, Anna, Amanda och Christian. Vi åkte hit och dit, men var bl.a. hos Douglas, aka Zaffe. En kille som går i vår skola som Anna snackar en del med :) Vi gjorde typ inget förutom att de spelade wii och vi lyssnade på musik. Inget speciellt. Dock så hade jag otroligt kul på Amandas bekostnad på hem vägen. Och gud så kul det var! Dog. Kom hem vid havl 1 idag och är ganska trött. Senare kommer min kusiner och så ska vi leka lite, hoppas att jag får lite pengar för det är jag i stort behov av! Häromdagen när jag var ute och gick så blev jag så himlans pepp på julen och började tänka på vad jag önskar mig. Har tänkt en del och kommit fram till några saker jag vill ha:

  • Daniel Adams-Rays skiva
  • En Disney film
  • Make Up Store smink
  • En mobil / grafräknare
  • Revolt, en bok

Ja, något sånt. Det är ju snart dags att börja köpa julklappar. Får ju studiebidraget runt den 20e och jag hinner ju inte köpa allt på 4 dagar, vill liksom ha lite tid på mig så det studiebidraget jag får nu i november får nog bidra till en del julklappar. Känns ganska konstigt men så är det! Längtar till julen nu.. Till julklappar, tomtegröt, lukten ja allt. Härligt! Just nu sitter jag och lyssnar på Svart, vitt och allt däremellen. En bra skiva det där! Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0