gått och blitt sjuk

Haft en påfrestande men rolig helg! Fredagen var jättemysigt och vi hade jätteroligt! Vet inte riktigt om det vi gjorde var att lana då vi var inne på facebook ibland, spelade the sims ibland och mitt i allt gå ut en sväng i snön som föll så fint! Var iof jättemysigt då med snön. Vill verkligen ha snö nu...

Lördagen var sådär. Var jättekul att få träffa mina vänner och gå på fest men jag mådde inte särskilt bra. Kände mig helt hängig i hela kroppen och hade ont i huvudet. På det så höll jag på att bli förkyld så jag var inte helt taggad på fest men dansade och hade roligt ändå.

Moa sov över hos mig och vi fick skjuts av Ellas bror Elias vilket var jätteskönt! Slippa ta tåg och sånt jobbigt. I morse skulle Moa till teatern så klockan stod på kvart över nio. När hon gått somnade jag om till kvart över tolv. Var jättehärligt men är ändå trött. Ska lägga mug tidigt ikväll. Har fått snuva, nästäppa och lite hosta. Kanske inte så jättekul men det gör inget. Gillar att vara sjuk ibland.

Får se hur jag spenderar resten av kvällen men troligen så blir det framför datorn eller tv:n ;) Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0