im ridin' solo

Natten har varit kort. Mina kusiner sov ju här, var ju lite barnvakt åt dom, helt själv! Kände mig lite som en ensamstående mamma när jag skulle baka pannkakor, duka och göra de små nöjda. Var ganska körigt men jag fixade det galant tycker jag ;) Fast ja, de ensamstående mammorna har nog det jobbigare än vad jag hade det igår. Jag och Jacob somnade vi ett, jag vet sent för två små barn men Emma hade somnat och Jacob ville vara uppe så jag lät han. Vi tittade på Draktränaren och den var faktiskt riktigt bra tycker jag!
Trodde ändå att de skulle sova en stund längre än vad de brukar, men Jacob vaknar 7 och Emma 8. Yei! Var typ död. Fast det är ändå skönt att gå upp tidigt för då har man verkligen hela dagen på sig. Känns som att Det snart vore middagstid men klockan är bara tre! Härligt.
Var och tränade med Rosanna, var taggad innan men när jag kom in på gymmet så försvann det... Det är som att gymmet har en dålig aura som gör att när man kommer dit så försvinner taggningen. Känns mycket bättre att springa men nu börjar det ju bli så kallt att det inte går :(
När jag kom hem så var mormor här, min älskade mormor. Synd att hon inte kommer vara med på julafton. Hon åker till Cypern imorgon och kommer hem efter nyår!!! Över en månad, kanske två. Bara för att hon är pansionär :( Ja, nu ska jag väl göra något vettigt... PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0