min fredag

Gjorde inte vad som var förväntat igår men efter många om och men så stannade vi innne och spelade ett zombie spel som går ut på att döda bossen. Det heter Resident Evil och många har nog hört talas om det. Det var så himla kul för man blir ju så stressad och de andra runt omkring en blir också det så man sitter typ bara och skriker på varandra haha! Det var jag, Julia, Anna och Amanda. Vi gjore okcås krabbelurer, typ pankakor i sockerkakesmet som man doppar i socker, jättegott!

På kvällen innan jag åkte letade jag också efter min lila tröja och min klasströja men båda är spårlöst försvunna! Jag börjar gråta. Min lila var ju ny och klasströjan är ju från 9:an! Har verkligen letat överallt och de är borta. Vill bara lägga mig ner och dö :'(

Ikväll blir det finmiddag med familjen och en annan familj. Sedan beger jag mig till Ella där Rosanna och Fanny också kommer infinna sig och det kommer bli jättemysigt! Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0