pluggdag

Hej på er! :)
Känns som att jag varit i skolan jättelänge, men vi har inte haft några lektioner alls nästan. Vi hade spanska och sedan svenska. På svenskan fick vi en bok som vi skulle läsa och efter lunch skulle vi ha svenska igen så vi fick gå hem, men jag, Sofia och de som skulle ha lektion efter andra svenskan. Vi skulle plugga på vårat evertebrat arbete, men vi ändrade endast en lite sak... Inte bra då arbetet ska vara inne på måndag redan :S Vi ska också skriva ett faktapapper men det gör jag imorgon. Sedan satt vi med Julia och flummade. Vet inte riktigt vad vi gjorde eftersom vi satt där i typ 3 timmar! Hahah, ja det var jättekonstigt. Fick sedan skjuts hem av pappa för han jobbar i närheten.

Nu sitter jag i min fina soffa och tänker om jag ska vara med i luciatåget eller inte... Får se imorgon för det känns lite jobbigt om vi ska vara i Storen som är vår största sal i skolan, som egentligen inte är så stor, och att hela skolan ska se en. Plus att vi har typ två veckor på oss att lära oss låtarna. Det lutar åt ett nej. Jag var ju faktiskt med förra året och kan vara med nästa år om jag vill :) Sen har jag ett till prblem och det är att jag inte har ett innebandylag än.. Det ska vara inne den 1:a och alla har säkert redan lämnat in. Jäkla skit! Vill inte tänka på det..

Jaja, nu ska jag ta en promenad och sen ska pappa hjälpa mig med navigationen ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0