skor :(

Jag älskar vädret som kommit idag snö, snö och mera snö! Underbart :D Den enda nackdelen med att det kommit snö är att man måste köpa nya skor! För det första så gillar jag mina converse och vill använda dom mer och för det andra så är jag väldigt kräsen när det kommer till skor, speciellt vinterskor då jag har en bild i huvudet på ett par som jag vill ha och blir då inte nöjd med skorna jag prövar! Var i Täby idag med Alice, Axel, Emma och Jennifer för att leta ett par skor. Jag hittade kanske ett par från Vagabond, har inte riktigt bestämt mig. De är grå, höga, varma, lurviga innuit, fina så man kan ha dom både i snöbollskrig och på fest! Perfekta skon om jag får säga det själv, bara att de sitter lite konstigt där foten kommer... De är liksom pösiga där benet och foten möts som jag tycker ser lite konstigt ut. Ser ni?! OMÖJLIGT!


Sen gick jag in på Biancos hemsida och tittade runt för jag vet att dom har fina skor, såg många fina men fastnade för den bruna lite mer pluffsiga skon. Vet inte om den är så fin i verkligeheten men jag tycker den är jättesöt! Den sko koster 700 kr och Vagabonds sko koster 1200 kr. Det är ju också en viktigt faktor i denna fråga eftersom mina föräldrar betalar. Så  jag ska nog åka in till stan på fredag och prova. Bianco har ju stängt i Täby, vilket är riktigt synd! :( Hoppas ni haft en trevlig dag! Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0