slapp dag!

Åh vilken slapp och härlig dag har haft idag! Hade spanska, vet inte riktigt vad vi höll på med men det var inte lika plågsamt :) Sedan hade vi matte och det var hur slappt som helst, han hade lite genomgång i typ halvtimme, tjugo minuter och sen fick vi fritt valt arbete och då gick jag och Julia å satte oss i ett grupprum och pratde :) Var skönt! Efter så skulle vi egentligen äta lunch men eftersom min klass, och b för den delen, skulle till Åkersberga för att se på teater så fick vi matsäck från skolan :) Och teatern var verkligen jättebra!!! Speciellt Ella och Moa :D Är riktigt stolt över dom, puss på er! Sedan åkte jag hem för jag har lite plugg att bli klar med och sånt. Men haar varit hemma i en timme nu och har inte kommit så långt.. Men ska ta tag i det nu :) Vill verkligen shoppa just nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0