som det alltid brukar bli

Visst är det lite konstigt att även om man bara ska över till Jennifer och plugga lite, går över till att äta middag hos henne och tillslut hamna i hennes garderob för att leta fram kläder inför morgondagen, eftersom att man ska sova över hos henne. Var  så första gången jag var hos henne också tror jag. Men det blir liksom så. Nästan så att man inte kan åka hem efter att ha åkt till Jennifer för att plugga. Faktiskt så har vi fått mycket gjort! Vi är klara med engelskan och jag har kamrat responsat hennes novell till svenskan. Nu kommer två riktigt chill veckor, denna vecka inkluderad, för att det sedan ska gå över till två hektiska veckor med mycket plugg och inlämningar.

Apropå inlämningar så hade vi matteprov idag och jag vet inte riktigt hur det gick.. När jag tänkte efter så kanske jag inte ens får G, men vissa uppgifter kändes bra så jag vet inte.. Får helt enkelt hoppas på det bästa. Kommer nog börja gråta om jag får IG.

Snart ska vi troligen gå och lägga oss. Kommer vara otroligt trött imorgon, men det får vara! :) God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0