13 oktober

Jag vet att det inte har varit den bästa uppdateringen hittills, men jag har haft en ganska körig vecka. Och den är inte slut än.. Har matteprov på fredag. Känns ganska bra och att jag har pluggat på det mesta, men sp var det förra gången också dp jag fick IG så jag måste plugga vidare... Sedan måste jag hitta en artikel som ska vara som en redovisning, plus en annan redovisning och båda i biologi som jag inte ens läst igenom typ, fast då är vi i grupp så det är väl lite mer lugnt.

Tydligen så är vår navigeringslärare borta så vi har bara haft biologi idag. Eller ja gick ju på resursen på morgonen. Imorgon ska jag ocksp bara ha biologi, då slutar vi havl två (!!!) :D Galet skönt. Vet dock inte vad jag ska göra efter skolan... Känns lite lame att åka hem direkt.
Idag iaf åkte jag och några från klassen hem till Jennifer och pluggade. Åt ganska mycket så jag har varit dömätt hela eftermiddagen haha! Sedan så pluggade vi lite. Fick ganska mycket gjort men hade tankarna oftast någon annan stans.

Hoppas ni haft en bra dag, nu ska blire till att titta på Greys anatmoy. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0