18 oktober

Go´ kväll kära vänner.
Hoppas alla haft en bra dag för det har jag! Fick tillbaka matteprovet idag som vi gjorde i fredags och jag fick G. Bättre än IG och det var det jag strävat efter så jag är ganska nöjd med mig själv :) Sen så slutade vi tidigare för att Marie inte var i skolan men vi skulle ändå leta upp fakta efter en sak i biologin. Jag letade faktiskt här hemma men jag hittade ingen bra sida.. Nu när jag tänker efter så känns det som att det är massa inlämningar som ska jobbas med! Så jäkla jobbigt när allt händer samtidigt! Nej, imorgon ska jag nog ha en dator fri dag så att jag kan lägga ner tid till att plugga :) Jag ska vara en duktig elev och vara stolt över mig själv. Har suttit vid tv:n och datorn hela dagen och ja det har gjort mig på dåligare humör av olika anledningar, men den största är nog för att jag inte är ute och får frisk luft eller rör på mig. Måste verkligen skärpa till mig! Åååh. Jaja. Får bli som det blir, ska nog lägga mig nu, pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0