båbi

Hejsan allesammans!
Sa aldrig att jag skulle bort förut men MB10a och b, MT08 och MST08 var iväg till Märsgarn den här veckan. Känns verkligen inte som att jag kom hem idag! Har haft det mysigt. Dock kallt och väldigt långa och sena pass men det har funkat. Från 8-12, 13-17 och 19-22 var det lektioner. Där i mellan var det lunch och middag. Sedan var det inte som lektioner utan mer som att man kom och gick lite som man ville, om man hade biologi det vill säga :) Vi nattnavigerade en kväll, väldigt kul. Letade kryp, vadade i vadarbyxor, artbestämde och skrev rapporter på biologin. Igår så hade min grupp, grupp 3, motorbåt och då var det inga MT/MST elever närvarande så jag, Anna och Jennifer fick åka själva. Var riktigt kul och det kändes mer fritt, än att vara "bunden" till en lärare och inte riktigt göra som man själv ville. Då navigerade vi helt själva och allt!
På kvällarna så satt vi mest i vårat  bås och lyssnade på sagor eller bara pratade. Varje kväll var det en brasa ute i skogen som jag aldrig kom till för att jag och några till inte var så taggade på det, men sista kvällen så satt vi nästan alla elever runt brasan och pratade och mös. Sedan blev det party i MT/MSThuset och det var riktigt kul. Träffade ett gäng nya, härliga människor :) Riktigt trevligt må jag säga :D

Men nu är det ju skänt att vara hemma igen, med sin egna säng och datorn available hela tiden :D Nu ska jag tittar jag på Ace Ventura. Har sett den en miljon gånger men den är ju så bra! Fast vi får se om jag byter sen, får se då ;)

Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0