en helg i oktober

Vilken fin söndag det är idag. Har inte sån ångest jag brukar ha. Känns inte som en såndär jobbig söndag som är en dag som bara finns utan att den har någon mening. Fast dagar finns ju egentligen inte, det är bara en illusion för oss kontrollfreak till människor.

Helgen har jag spenderat med Sofia som varit här :) Skulle på fest på fredagen, men det blev inte av så vi tittade på film och la oss ganska tidigt. På lördagen var vi stan hela dagen, kom hem vid fem om jag inte minns helt fel. Var riktigt härligt att gå på en riktig shoppingrunda istället bara för att stressa runt med mami :) Köpte ett par härliga byxor, en söt t-shirt, två vantar och en baskeraktig mössa som var på rea.

På kvällen skulle vi på fest också, men det blev inte heller av haha. Ganska fail. Var taggad på fest men vi får köra nästa helg helt enkelt :) Nästa helg ska jag också sova hos Rosanna hihi, längtar! Iaf så var vi hemma igår också, hade köpt godis och såg typ fem filmer. Vi hade helt enkelt en myshelg :) Vid typ halv tre så mötte jag också Max som svängde förbi lite fort. Riktigt trevligt var det :)

Idag så åkte hon hem ganska fort, eller vi sov till elva och de åkte kanske vid ett. När de hade åkt tog jag och min syster en lång promenad på ca en timme och en kvart. Var riktigt härligt! skönt med perfekt kall och frisk luft. Tillräckligt kall för att få röda och lite kalla kinder, men ändå varm så att man inte fryser. Perfekt helt enkelt! :)

Vet ej vad jag ska göra nu, blir nog till att städa det redan städe rummet. Ha en trevlig söndag nu! Kisses.



Nya byxor från BikBok, nya vantar från h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0