friday night out

Fast nej. Inte denna fredag. Tänkte ligga hemma, plugga matte och se på film. Har inte öppnat matteboken än, men har suttit vid datorn sen jag kom hem, d.v.s. sen runt 4 :o Jag är sån datanörd att det inte är sant!
Annars har jag haft en ganska mysig kväll. År en väldigt god middag med lövbiff, chévre och potatis! Ybergott verkligen! Blev en mindre god efterrätt som vi inte behöver prata om, höhö.
Såg precis klart på the Last song. Väldigt bra film må jag säga. Sorglig, romantisk, rolig, en bra film helt enkelt :)

Imorgon hade jag tänkt att ha en underbar morgon! Sova ut, äta rostade smörgåsar med marmelad på och en stor kopp te, läsa en bra bok och bara ta det lugnt. Men vi får ju se hur det blir eftersom att jag också ska till Täby och spåret med mamma. Hon kommer säkert och väcker mig vid nio och säger att jag ska upp och äta fruksot och sen drar vi och springer. Orkar verkligen inte med hennes tjat ibland! Som idag t.ex. direkt när hon kommer innanför dörren börjar hon tjata om att det är så varmt ute och att jag ska ut och gå. Blir gaaanska jobbigt efter ett tag... Jaja, jag har planerat en lugn morgon iaf och ibland går det inte som planerat, tyvärr!

Hoppas ni haft en skön fredag, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0