jäkla dator

Jag kunde inte hålla mig borta från dator.. Näa jag pluggar så verkar datorn som mest intressant! Jag förstår verkligen inte varför.. Men jag läste igenom några sidor om Irland som jag och Jennifer ska prata om på engelskan och så tittade jag upp lite info om sjöstjärnor som jag och Sofia ska göra ett arbete om på biologin. Hittade dock inte så mycket om sjöstjärnor. Så svårt att hitta en bra sida.. Tur då att de uppgifterna är ganska nya så jag har ett tag på mig :)

Idag har jag kommit fram till två saker som jag gått och grubblat på en tid:

1. Jag ska sluta äta socker. Ella ja det går ju inte men jag behöver inte äta onödigt socker, som kakor eller sylt utan mer naturligt socker som i frukt! För jag tror att det är därför jag alltid är sugen på något, oftast godis eller choklad :)

2. Jag ska börja samla på Disney filmer. Alla gillar ju Disney filmer och istället för att vara olaglig och ladda ner filmer så kan jag ha dom hela tiden hemma hos mig!

Nu ska jag for´tsätta mitt tittande på Desperata hemmafruar :D Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0