saturday night out

Så blev min helg, inne på fredag och ute på lördag. En ganska lyckad lördag tycker jag nog :) Hade kul och ja kanske skämde ut mig lite hit och dit, men det får va! Livet är för kort för att tänk på sånt. Idag har jag inte gjort så mycket. Höll på att spy på vägen hem för att jag var så hungrig. Jag och Amanda sov hos Henke och han hade en jätteskön säng :( Sen ska jag ut och spring med mamma -.- Hon vill att jag ska springa milen med henne, men vi får se hur det blir med det. Eftersom att Mickan kom hem med bilen nu så kommer det troligen bli milen. Orkar verkligen inte. Det får bli mitt straff för att jag är så dålig på att hålla mig och en bra början på en ny vecka :)

På fredag kommer Sofia hit! Längtar :D Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0