söndagsångest

Gud va jag verkligen hatar söndagar! Även om jag har lov nu och detta egentligen inte är söndag idag så är det den känslan jag har. Vill bara äta en massa fast ändå inte. Då börjar jag tänka på att jag måste träna som leder till alla måsten; städa, plugga, träna, damsuga.. Då börjar jag tänka på mina föräldrar som idag är irriterade och griniga idag och allt detta gör mig bara ledsen och gör så att jag tappar orken till allt och bara vill börja gråta! Så känner jag de flesta söndagar så det gör att söndag är min hatdag. Idag har det hittills varit en hatdag, men ska göra ändring på det. Nu ska jag ner och träna. När jag kommer hem ska jag ta ett bad och bara ta det lugnt. Sedan ska jag fixa mig för att gå till Magda som håller en liten middag :) Hoppas ni får en härlig söndag! Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0